Založ si blog

Nevoliť Bauera ani Trebuľu. Správne rozhodnutie hoci…

Môj včerajší blog na Pravda na reakciu nenechal dlho čakať J Dostal som hneď email od vraj hovorcu 7 statočných, že ich teší môj záujem o sedem statočných a že si ma dovoľujú zaradiť medzi odberateľov ich newslettera. Nemám problem. J

Dostávam newsletter už z Lidla, Tesca, BMW aj Sasky, takže jeden email týždenne navyše, hore dole J Ak  to teda nebude každý deň. A hopá. Hneď na druhý deň email od siedmych statočných. Idú ako píly chlapci z Košíc v klobúkoch. Vraj sa rozhodli, že nepodporia ani Trebuľu ani Bauera. Zaujímavé J

 

Chlapci získali 2,93 %. Teda statočný Gurtler najstatočnejší radikál o ktorom dokonca už píše aj plus 7 dní získal 2,93 %. Zdôvodnenie statočných kompletné je na ich webe, časť ale je celkom dobrá kopírujem: Máme za to, že p. Trebuľa ako aj p. Bauer sú predstaviteľmi dvadsaťročných politických štruktúr Slovenska a druhé kolo volieb je len výberom medzi väčším a menším zlom. Zlo je zlom a je jedno, či menšie alebo väčšie. Odporúčanie 7 STATOČNÝCH však je: Nedať hlas ani jednému z kandidátov – tzn. nezakrúžkovať ani p. Bauera ani p. Trebuľu, preškrtnúť obe mená a vhodiť do volebnej urny volebný lístok s dopísaním textu 7 STATOČNÝCH.

 

Takže statoční chlapci z Košíc sa rozhodli nepodporiť  Trebuľu ani Bauera.

Hodnotím to ako správne rozhodnutie, hoci…

Hoci keby siedmi statoční podporili namiesto radikála Gurtléra nášho marxistu z KSS, ktorý získal 2,5 %, tak dokopy mohlo Gurtlérových 2,9 % a našich 2,5 % znamenať prekročenie 5 %, čo je hranica potrebná na vstup do parlamentu a to by bolo už iné kaféé J

Teda nepodporujeme ani Bauera ani Trebuľa.

Ale  bacha na Gurtlerových statočných. Ak sa spoja s komunistami, sú v parlamente J

A statoční chlapci z Košíc, poprosím newsletter maximálne jeden týždenne J

 

Vysťahovalectvo Slovákov – dôsledok 17. Novembra 1989

17.11.2013

To sme chceli? Za to sme štrngali na námestiach, aby státisíce Slovákov sa vysťahovalo? To teda nie! Ja som za toto neštrngal, aby môj bratranec aj sesternica v Nemecku robili. Bratranec na stavbe otročí a sesternica opatruje Nemku. To je výsledok 17. Novembra 1989. Hanba. Fúúúúj!!!! Úpadok, bieda, strádanie, nezamestnanosť. Presne ako to hovorí tento skutočný [...]

7 Statočných alebo Nova alebo staré štruktúry. Kto je lepší?

14.11.2013

Ako analityk politológ amatér, marxista a znechutený nevolič som bol kolegom vyzvaný, aby som urobil analýzu VÚC volieb. Keďže dnes má každý právo povedať si čo chce a politológovia sú múdri po voľbách viac ako pred voľbami, mám aj ja právo urobiť analýzu tých, ktorých vnímam ako vhodných na porovnanie po voľbách, lebo do volieb som len kritizoval a zlostil sa. [...]

kočner, kuciak

Pojednávanie v kauzách Donovaly a Báč zrušili, obžalovaným je aj Kočner

25.04.2024 14:27

Kauzy sa týkajú páchania ekonomickej trestnej činnosti.

Radek Sikorski

Chceme byť jednou z krajín, ktoré určujú smerovanie EÚ, znie z Poľska. Sikorski poslal ostré slová Moskve

25.04.2024 14:27

Poľské ministerstvo zahraničných vecí uviedlo, že Sikorského vízia je úzko prepojená s víziou francúzskeho prezidenta Emmanuela Macrona.

remišová

Remišová: Konanie premiéra vykazuje známky zastrašovania súdnej moci

25.04.2024 13:50

Remišová to uviedla v reakcii na utorkovú kontrolu rezortu spravodlivosti na najvyššom súde.

SR súdy Kuffovci napadnutie farmár POX

Pojednávanie s Kuffovcami bude pokračovať v júli

25.04.2024 13:18

Súdny proces pokračoval výpoveďou ďalšej svedkyne.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 3
Celková čítanosť: 6811x
Priemerná čítanosť článkov: 2270x

Autor blogu

Kategórie

Archív