Založ si blog

Vysťahovalectvo Slovákov – dôsledok 17. Novembra 1989

To sme chceli? Za to sme štrngali na námestiach, aby státisíce Slovákov sa vysťahovalo? To teda nie! Ja som za toto neštrngal, aby môj bratranec aj sesternica v Nemecku robili. Bratranec na stavbe otročí a sesternica opatruje Nemku. To je výsledok 17. Novembra 1989. Hanba. Fúúúúj!!!!

 

Úpadok, bieda, strádanie, nezamestnanosť. Presne ako to hovorí tento skutočný bojovník Gurtlér za práva nás pracujúcich 🙂

Došiel mi ďalší email od statočných s videom 🙂

 

 

 
]

 

 

Hovorí ako správny marxista. Skoro ako Fidél 🙂

Hanba všetkým ponovembrovým vládam, že toto pripustili. Zaslúžený trest ich však neminie. Proletári, marxisti všetkých krajín, spojme sa a vyžeňme od korýt tých, čo zradili 17. november!

Nevoliť Bauera ani Trebuľu. Správne rozhodnutie hoci…

15.11.2013

Môj včerajší blog na Pravda na reakciu nenechal dlho čakať J Dostal som hneď email od vraj hovorcu 7 statočných, že ich teší môj záujem o sedem statočných a že si ma dovoľujú zaradiť medzi odberateľov ich newslettera. Nemám problem. J Dostávam newsletter už z Lidla, Tesca, BMW aj Sasky, takže jeden email týždenne navyše, hore dole J Ak to teda nebude každý deň. A [...]

7 Statočných alebo Nova alebo staré štruktúry. Kto je lepší?

14.11.2013

Ako analityk politológ amatér, marxista a znechutený nevolič som bol kolegom vyzvaný, aby som urobil analýzu VÚC volieb. Keďže dnes má každý právo povedať si čo chce a politológovia sú múdri po voľbách viac ako pred voľbami, mám aj ja právo urobiť analýzu tých, ktorých vnímam ako vhodných na porovnanie po voľbách, lebo do volieb som len kritizoval a zlostil sa. [...]

pellegrini, vila na slavíne

Prezidentské bývanie sa hľadá desaťročia, Pellegrini dedí veľký hriech svojich predchodcov. Čo hovorí úrad a analytik?

29.04.2024 06:00

Bezpečnostný analytik aj Úrad na ochranu ústavných činiteľov uviedli, že vlastné bývanie je potrebné aj kvôli incidentom. Je otázne, či sa budúci prezident Peter Pellegrini bude touto dilemou zaoberať.

Ukrajina, Bohdana

Expert z Ukrajiny: Rozhodujeme sa, či zachránime mestá alebo vojakov

29.04.2024 06:00

Myšlienka predčasných rokovaní o mieri na Ukrajine nie je veľmi populárna, hoci stále viac ľudí v politickom vedení štátu aj vo verejnosti nad ňou uvažuje.

Dušan Lehotský, učiteľ, tréner atletiky

Vychoval viacerých majstrov ČSSR v atletike: Na školských pretekoch som len čumel. Keď to takto pôjde ďalej, v tridsiatke budú o barlách

29.04.2024 00:00

Dušan Lehotský v Levoči učil telocvik a viedol mladých športovcov 44 rokov.

Peniaze, euro, kufrík

Rakúski colníci našli na letisku vo Viedni v batožine 700-tisíc eur

28.04.2024 21:39

Rakúski colníci objavili 700 000 eur v hotovosti v batožine na letisku vo Viedni, ktorá patrila dvom bratrancom cestujúcim do Istanbulu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 3
Celková čítanosť: 6822x
Priemerná čítanosť článkov: 2274x

Autor blogu

Kategórie

Archív